Veckorna bara rinner iväg..

Så var en ny arbetsvecka slut.. Det går så himla fort alltså! En tredjedel av min praktik har nu gått.. Usch, känns som att man inte alls har hunnit med så mkt som man skulle vilja.. Den här veckan har verkligen gått trögt, har inte alls gått o programmera. Helt stopp i skallen alltså, hände ingenting. Men idag lossnade lite, fick lite små saker att fungera som jag ville. Men fortfarande mkt kvar att göra..

Trött och besviken jag blir på en del som har så svårt att bete sig som vettiga människor alltså.. Ständigt så blir man besviken på en del. Men vad ska man göra, då vet man ju var man har dem.... Suck.. Men är aldrig trevligt att bli besviken om och om igen. Life goes on...

Har man gjort på sistone då ? Inte mkt jobbar o tränar på gymmet som vanligt.. Kört hårt den här veckan har jag.. =)

Nu så här på kvällen så har jag o Charlotte umgåtts lite, köpt lite smarrig mat och sett på tv.. Blev egen gjorda potatis klyftor och grillad entrécote. Var jättegott ! Som efterrätt då åt vi kladdkaka med grädde.. Synda lite där.. ;P
Tack för en trevlig kväll Charlotte! Du är den bästaste!!! =)

Vad ska man annars göra i hegen då? Ja jag vet inte riktigt, ta det lugnt kanske.. Lyssna på Lasse Winnerbäcks senaste album.. Som jag tro det eller ej, har köpt! Helt suveränt bra!!


Nu ska jag nog sova lite.. En hel helg framför mig där jag inte ska göra ett dugg..

Dagens leende: Att få umgås med Charlotte.. Jag är glad att jag får lära känna dig!

Gnatt allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback