Annorlunda laddning..

Jaha då var man tillbaka lite i verkligheten.. inte för att det har varit så stor skillnad för mig dock eftersom skolan inte börjar förrän nästa vecka igen.. men ändå.. Helgen är slut o folk har kommit hem från at umgåtts med familjen. Gud vad alla umgås med familjen på Påsken.. Inte jag.. Så det fanns inte så många att umgås med under helgen för mig, så jag fick sitta ensam med mitt egenköpta påskägg o mysa med mig själv.. :D

Idag som sagt är verkligheten tillbaka.. Har suttit hos Jimmy o programmerat lite på spelet vårat.. Gick framåt idag faktiskt.. skönt! Bara 1½ månad kvar tills det ska vara någorlunda klart.. :S

Ikväll är det ju också returmatch i CL mellan Liverpool - Chelsea.. Men eftersom det gick så bra sist, så har jag en lite annorlunda laddning till kvällens match.. Nämligen ingen alls förrän försnacket börjar på tv6 kl 2000.

Innan dess ska man hinna äta lite.. Kycklingfilé o ris blir det idag.. Igår åt jag spagetti o köttfärsås, det var smarrigt ska ni veta.. 

Chop hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med om påskfirandet med familjen, jag bojkotta det i år och satt ensam för mig själv. Sjukt tråkigt! :)



Go Chelsea! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback