Hemma premiär..

Idag har man varit duktig o tagit reda på massa information om tävlingar som vi kan ställa upp i med vårat spel.
Dessa tre tävlingar är det som gäller:

Swedish game awards - 24/5
Dream build play - 6/8
.NET awards - ?? ( troligen september )

Första tävlingen är som ni förstår en svensk student tävling .
Den andra tävlingen är en internationell tävling som microsoft arrangerar.
Den sist nämnda är en tävling som microsoft i sverige arrangerar, o det är inte enbart en spel tävling utan där är det annat mjukvara som också är med o tävlar.

Vad annars har man gjort idag då.. Pluggat såklart.. Varit på gymmet o kört arm pass..
Ska nog börja med power walking eller löpning på mornarna runt sjön, börjar torka upp riktigt bra nu..

Ikväll är det ju också hemma premiär för IFK Norrköping på nya Idrottsparken kl 20.00.
Hade jag varit där nere så hade jag suttit där nu o väntat på avspark. Men nu är jag inte det så jag får nöja mig med att matchen går på tv4sport kl 20. De möter Giffarna Sundsvall.. :D Hehe komiskt..
Blir nog en hård match tror jag, de är riktigt bra!

Men innan dess ska jag försöka hinna laga mat.. Pasta o hamburgare blir det ikväll..

Tjolahoppsansa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback