Plugg plugg o åter plugg..

Jag tycker så fort folk frågar mig vad jag gör, eller vad jag ska göra i helgen eller vad som helst så svarar jag nästan alltid att det ska pluggas.. Vad fan är det för liv.. Har lite plugg ångest nu faktiskt, men får alltid det när det börjar närma sig typ bara en månad kvar av terminen o alla kurserna måste bli klara. Då inser man hur mkt man måste göra nu på slut tampen.. Men har ju insett att jag faktiskt bara har en termin kvar, sen har jag tagit en högskole examen också! :D Få se om man orkar..  Har som sagt den senaste tiden pluggat ganska mkt, o har jag inte gjort det så har jag programmerat på spelet som jag o kompisarna gör. O ja just det ja det finns ju två saker till som jag gör..... Tränar på gymmet o ser serier/ sport.

Intressant sport som händer just nu är det faktum att det är innebandy SM - finaler imorgon! Jippi! Då sitter man bänkad. Annars så har ju Stanley cup slutspelet börjat nu ( NHL alltså för de som inte vet.. ), HEJA PITTSBURGH PENGUINS !!
Annars är ju all svensk fotboll intressant dock så följs den inte så mkt eftersom inte man har kanalerna... Men superettan o IFK Norrköping ser jag ju eländed om det går på tv.. Idag har jag var o kört pass på gymmet, bodypump. Alltid skönt att få köra igenom hela kroppen o alla dess muskelgrupper. Men jag saknar motionspassen, har inte kört nån spinning denna vecka o det märks väldigt väl. Men nu när det är riktigt vår likt ända häruppe så får man väl ta fram jogging skorna o börja deffa lite inför sommaren.. :P Nehe nu ska jag äta lite kyckling o se på CSI..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback