Sol, sommarvärme och........

En helg fylld av sol sommarvärme o programmerande.. Det är typ en beskrivning av min helg. Har tillbringat varje dag i helgen hemma hos Jimmy, där vi suttit o programmerat på spelet. Så många som möjligt samlades vi varje dag o kodade så mkt som vi bara orkade. Men det har ju varit väldigt skönt väder ute så har suttit mkt ute o druckit kaffe o snackat strunt också.. :P Jag gjorde en ljud klass som kommer hantera ljuden i spelen, det lät helt okej. Nu är det bara vänta på musikern som ska bli klar med mer ljud effekter och musik som kan läggas in i spelet. Bara en månad kvar nu..
Ja det är väl i stort vad jag har gjort i helgen..
Idag var det uppstigning tidigt, hade föreläsning kl 08.. Usch så tidigt det var.. Inte lika fint väder idag, lite mulet men ändå ganska skönt ute.

Btw så har nu Pittsburgh Penguins blivit klara för kvartfinal i Stanley cup. Vann mot Philadelphia Flyers med 4-2 i matcher.

Nu ska jag fortsätta se på hockeyn.... Sverige ligger under mot lettland, nehe där blev det 2-2 visst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback