Solsken..

Solsken o härlig värme i Sundsvall idag.. 12 - 15 grader o ganska så klar blå himmel. Vaknade inte förrän klockan 0930 vilket jag tycker är alldeles för sent. 08 är lagom, men har haft svårt o somna om nätterna ett tag nu.. Vet inte varför riktigt, kanske är det för att jag dricker kaffe på kvällen, men har ju aldrig haft problem med det förut. Kanske är det för att jag sitter för mkt still iom mitt studerande framför datorn.. UT O SPRING !!!

Bestämde idag iom det superfina vädret att knalla ner till gymmet lite tidigare så man fick lite härlig värme. Plus att det var medlemsdag på gymmet idag så efter kl 16 så blir det massa folk. Frågade Per om han ville följa med o det ville han. Var lagom med folk på gymmet o körde ett hårt rygg pass. Är så skönt att träna vingarna eller latsen som det också heter.. Efter gymmet så knallade jag o Per ner på stan o satte oss o tog en mjukglass på torget i solen.. Var riktigt härligt. Sen så var det hem o plugga igen.. Är väl lite så man får göra framöver.. Jobba/plugga på förmiddagarna och kvällarna, o sen vara ute i solen mitt på dagarna.

Tänkte nu se på Barcelona - Sevilla vilket jag trodde skulle bli en bra match, men efter 16 minuter står det 2-0 till Barca o vet inte om det är så roligt längre.. Ska nog sätta mig o se på Heroes istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback