På begäran..

Jaha var ett tag sen jag skrev här.. En del folk tjatar lite på mig att jag måste skriva.. So here i go!

Vad händer med livet då? Jadu inte mkt.. Jag pluggar ganska mkt, känner hur stressen o ångesten kommer över en när man känner att kurserna börjar närma sig sitt slut. Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Bröllopet har blivit flyttat till den 13 juni, vilket var ganska skönt för mig, för då hinner jag avsluta alla kurser ordenligt o sen bege mig neråt norrköping i god tid innan.. Men å andra sidan, så är Swedish Game Awards finalen samma dag, vet ju inte om man kommer gå dit men åndå.. Typiskt att två sådana "once in a lifetime" (förhoppningsvis) händelser ska ske samma dag.. Men men mina kompanjoner får helt enkelt klara sig utan mig på finalen om vi skulle gå dit.

Inlämningen av spelet sker nästa söndag, så det är ganska mkt att göra.. Vi ska göra klart spelen, en film, skriva ett beskrivande dokument o grejjer.. Hur ska man hinna med allt!? Men spelen börjar verkligen likna nåt nu o det är jätteroligt.. Känns ganska så opptimisktiskt faktiskt.

Har börjat springa typ två gånger i veckan också.. Är såååååå skönt! Springer nästan en mil per gång, tre varv runt sjön. Snitt tiden ligger på typ 5 min per kilometer vilket är ganska hyfsat tycker jag.. Igår höll jag 4.50 / km men då sprang jag bara två varv också. Tur att jag har min gps i mobilen alltså, så kul att ha alla fakta..

Idag är det hemstudier som gäller.. Men det är värsta fina vädret ute så blir inte så mkt gjort känner jag.
Man vill ju bara ut o lapa sol! Men ska snart bege mig ner till gymmet så ska bli skönt..

Ska försöka hålla er uppdaterade lite oftare framöver..


Ska försöka skriva lite oftare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback